Friday, July 10, 2009

日々の音色 (Hibi No Neiro) :: MV by SOUR



I have no idea who these guys are nor listened to them before. Just know this MV(PV) hit me hard so I decided to look these guys up. Well, they're out with their first mini album "Water Flavor EP". Probably not gonna dig in but this vid is off the hook.

UPDATE: The video was taken down at Vimeo so here's a YouTube version. DAMMIT.

2 comments:

MEIKO said...

ブログにコメントありがとう。
まだバスケやってる…かな?笑 精神的には…笑

香港帰ったらやろうかな。笑

GL said...

こちらこそいつも見てくれてアリガト。

精神的って、はい?(笑
バスケは黒人が漂う本場でやらんと!

ってかビデオなくなってたね・・YouTubeの再アップしたので是非どうぞ。

香港帰ったらやる気なくすと思うよ。灼熱で・・・

Related Posts with Thumbnails